MENÜ
The world starts being covered by the clouds,                                                  of the dark times. 

Specializációk

Advanced Classes are specialized careers that your characters can choose in Star Wars™: The Old Republic™. As your character becomes more seasoned through adventure, you will be given the opportunity to undertake one of two Advanced Classes. This decision is equally as important as when you originally created your character. This is because your choice will not only make your character more distinct and powerful, but it will also help further define the role you wish to play in The Old Republic.

In addition to your Class-specific Skills and Abilities, your chosen Advanced Class will grant you access to role-defining Abilities that represent additional areas of expertise and some may even grant new weapon and armor types. Additionally, each Advanced Class will also have three sets of Skills available to further customize your character.

 

 

Fajok

 

Chiss Emberek
A Chiss van kék bőr, vörösen izzó szemek és csillogó fekete haj. Az ő társadalmi szabály megsértése foglalkozik majd súlyosan, ami számukra kiváló anyagok a birodalom. Az emberek olyan jó, mint bárhol az univerzumban található.Mivel ezek nagy változatosságot, az emberek képviselik szinte minden munkát és minden csoportot.


Miraluka Mirialaner
Az emberi-szerű Miraluka születik szem nélkül, ezért ők minden esetben tartalmazzák a szemüregei. Ők érzékelik környezetüket révén a hatalom és a nagyon erős lehet Jedi lovagok. A Mirialaner egy sokoldalú faj zöldes bőr és a tetoválás a kezén és arcán. Ezek gyakran szorosan kapcsolódnak a hatalom és a nagyon erős lehet Jedi Konzuli.


Rattataki Tisztavérû Sith

A Rattataki egy nagyon agresszív és brutális Rattatak faj a bolygón.Feltűnő az ő nagyon sápadt bőr és a kopasz fej. Gyakran hatásos fejvadászok. A vörös bőrű, vérbeli Sith túlélte a harag is a bukott ősei. Ezek válhat Sith harcosok, akik uralják a csatatéren azok agresszív taktikát.



Twilek Zabrak
Okos és szép, a twilek, ismert megkülönböztető fejét csápok és a bőr szín. Sajnos, sokan közülük kénytelenek rabszolgaság. Mások azonban gyakran csempészek. A szarvai, és az arc tetoválás tartozó Zabrak gyorsan. Magabiztos és határozott tudni sokan követelték harcművészetek a Sith inkvizítorok.

 

Bolygók

 

Nal Hutta Korriban
Fertőzött és a mocsaras Nal Hutta alap és otthont ad a Hutt. Mindig is tartozott ennek a bolygónak a Sith. Itt, hogy a vonat az új munkatársakat.


Tython Ord Mantell
Titokzatos erők körül a bolygót, amely otthont ad az új Jedi Templomban. Határain a Peremvidék ez előőrs Köztársaság.


Coruscant Balmorra
Valójában, otthon a Galaktikus Köztársaság bolygó hozza a város központjában a háború. Balmorra összetört a háború, de még egy független világ.


Alderaan Tatooine
A "ragyogó csillag" a nukleáris világ a jelenet egy polgárháború között a nemesek. A semmi közepén ez a sivatag bolygó, ahol a bűnözői csoportok találtak búvóhelyet.


Dromund Kaas
Taris
A világ fő a Sith Birodalom ad otthont a császár és élénk a sötét energia. Az egykori város, mivel a bolygó volt, hogy bombázzák a Sith-ek csak egy rom.Most újra kolonizált.


Belsavis Voss
Be Belsavis van egy ősi galaktikus börtönben, most már Köztársaság tulajdonát képező. Voss egy újonnan felfedezett, amely még mindig beragadt bolygó tele kérdésekkel ...


Hoth Nar Shaddaa
Ez a jég bolygó egyik távoli és zord bolygó az ismert galaxis. A legnagyobb hold a Nal Hutta néven ismert hold a csempészek, a korrupció és a korona ékköve az alvilág.


Corellia
Mint szimbólum a szabadság Corellia áll a gazdasági jólét és a termelési tér hajók.

 

Lehetséges


Dantooine Geonosist
A Zöld Bolygó ad otthont a romokat, a régi Jedi Enclave. helyen rendszeresen a vörös sivatag bolygó halálos gladiátor küzdelem helyett.


Manaan
Mindez víz bolygó felszíni struktúra teljesen elpusztult.

 

Osztályok

 


Jedi Knight Sith Warrior
A nemes békefenntartók a köztársasági meditálni a hatalom, hogy újra egyensúlyba. Padawans jönnek létre Tython. Hatékony a bosszúálló Sith. Az ő Akadémia Korribanon hogy képezzék a diákok. Itt egyedül a törvény a dzsungelben.


Katona Fejvadász
Mindig készen áll, hogy életüket Köztársaság, ezek az elit katona a csatába. Vele szeretett Blaster Rifle, és egy erős védelmi, hogy kemény ellenfelek. Keresnek, vadásznak, megölik pontosan. Az ultra-modern berendezés egy fejvadász erő használók egy veszélyes ellenfél.


Csempész Imperial ügynök
megbirkózni a készség, báj és a lopakodó csempész minden helyzetben a maga módján. Kötődik csak a Köztársaság erős szabadság utáni vágy. A kifinomult berendezéseket a harcot az ügynökök a színfalak mögött a ravaszság és rosszindulat, hogy a Birodalom. Minden egyes helyzetben, azok a megfelelő eszközökkel a kezét.


Jedi Konzuli Sith Inkvizítor
diadal révén a bölcsesség a Jedi csatában és a diplomácia, hogy támogassák szövetségesei azok szavakkal és tettekkel. konyhára, hogy ravasz és kifürkészhetetlen irányíthatja a készüléket a korrupt inkvizítorok hatalom és befolyás a galaxisban.


 

 

Csillaghajók

 

Fury

 

 

Fury-Class Imperial Interceptor

 

 


 

BT-7 Thunderclap

 

 

Rendili Hyperworks BT-7 Thunderclap

 

 

 

 

 

 

X-70B Phantom

 

 

X-70B Phantom Prototype

 

 

 

 

 


 

XS Stock Light

 

 

Corellian XS Stock Light Freighter

 

 

 

 

 


 

Defender

 

 

Corellian Defender-Class Light Corvette

 

 

 

 


 

 

Társak


Minden Star Wars-hősnek szüksége van társakra. Hannak ott volt Csubi, Luke-nak ott volt Artu, még Jabbának is ott volt az idiótán vihogó majomhüllő Bujaféreg. Ezek a karakterek kiegészítik a játékosok erősségeit és gyengéit, és társaságul szolgálnak a monumentális utazáson, amelyen elkerülhetetlenül részt veszel majd. Legyenek akár harciasak, barátságosak, bájosak, vagy egyszerűen csak viccesek, a társak mindig közreműködnek a kalandban.


A Star Wars™: The Old Republicban különféle társak fognak csatlakozni hozzád. Egyesek a kaland, mások a pénz, megint mások pedig olyan okok miatt, melyek titokban maradnak a kaland egy sokkal későbbi pontjáig. A társak lehetnek intelligens droidok vagy bizarr idegenek, a skála a becsületes hercegnőtől a gazember kalózig terjed; minden karakterosztály tökéletesen egyedülálló társak közül választhat.
A galaxist átívelő utazás során a társak szolgálnak majd kommentárokkal, információval és iránymutatással érdekes helyek felé – mindannyian a saját, egyedi nézőpontjuknak megfelelően. A társak lehet, hogy lelkiismeretedként működnek majd, és megpróbálhatják befolyásolni a döntéseidet. Hasonlóképpen te is befolyásolod őket, hogyan fejlődjenek, aminek eredményeképpen egyes társakból a legjobb barátod, másokból a szeretőd, néhányukból pedig akár az ellenséged is válhat!


Az első társadat korán megismered majd a kalandod során, de ahogy egyre tapasztaltabb leszel, újabbak csatlakoznak majd. Miközben a társaiddal kalandozol és egyre jobban megismered őket, nemcsak egyre erősebbek lesznek, hanem egyedi küldetéseket is adhatnak majd különleges jutalmakért. Továbbá mindegyiküket tovább lehet majd fejleszteni különféle felszerelésekkel.
Ahogy a csapatod nő és fejlődik, új lehetőségek, stratégiák, taktikák válnak majd elérhetővé. Ha Belsavison indulsz el a Kriptába, kit viszel majd, hogy fedezze a hátadat, és hogy kisegítse a csoport maradékát? A kőkemény katonát, aki az ellenfél figyelmét tereli el a csapatról, a tehetséges felcsert, aki életben tarthat benneteket, vagy örökké hűséges asztromech-droidodat, akinek számítástechnikai képességei jelenthetik az egyetlen esélyt a küldetés sikeres befejezésére? Ez csak néhány azok közül a döntések közül, amelyeket meg kell majd hoznod, amíg te és társaid a Star Wars™: The Old Republic galaxisát járjátok.

 

 

 



 

Asztali nézet